30 August 2010

WHAT THE ??

Oh, Hello! My name is Minakumari Zuleikha. Nama kamek Zuleikha. :) So, this is my blog! (duhhh..) OKAY stop being LAME! lol-

OBVIOUSLY, I'm a Sarawakian, & I'm PROUD to be one!
(Patriotik la konon, esok MERDEKA)

................................................................................................

Okay enough. Terlahirnya blog ini (sapa bapak kau?) adalah kerana sifat ingin tahu dan perasaan ingin berjaya disamping menconteng-conteng serta ingin menambah ilmu. wah! berdedikasi sungguh budak ni kan? (anak sapa la ni) Aku register blog ni pada 30 Ogos 2010 (blog ini adalah blog kedua aku, blog pertama aku dah buang dalam parit jiran aku) atas desakan dorongan seorang rakan. Trimas saya ucapkan. Kalau tidak ada idea dari anda, malas mahu mencarut coret dalam laman *tut* ini. bla3 kalau aku berkata-kata, memang tidak akan wujud fullstop, melainkan aku tidur (itu dikira koma okay). Jadi, sekian, nanti aku bising-bising lagi.

P/S : poyo sungguh. haha!