12 November 2010

Gila kah?!

Are you crazy?! Am I crazy?! Who's crazy actually? Tell me! argh.. (ini adalah perkara yang sedang bermain difikiranku, tiap kali bangun dari tidor, sejak kebelakangan ini) hoho! ya². betul sekali tekaan anda memang saya tengah pressure. (tau² je korang meneka) hahaha. zzz..

Saya ada dateline untuk dikejar, dateline saya asyik lari sana-sini, susah betul nak kejar. kihkih. 2 minggu lagi saya mesti tangkap beliau untuk dijadikan sup! hehe. 2 minggu lagi aku akan kembali ke Miri! (WOHOOOO!!) then aku pulang ke Politeknik Mukah (whoo~). Semester 5 sedang menantiku. Mesti serius! Banyak subjek killer ni. (hari² aku  kena dengar lagu The Killers nampaknya).

Selain daripada itu, aku juga agak malas turun kerja. haha! mentang² dah nak habis praktikal, ye lah. alignment mood dah lari, nak kena kasi adjust sikit. asyik ponteng je kan, alahai.. tak ponteng pun sama jugak. haha! habis aku diburu lepas ni, oh noo!!

Lebih molek jika aku sambung buat report. Sikit lagi nak gila, eh I mean sikit lagi nak siap. haha. mana gitar aku?